Sam is Young Lion!

Sam gaat als Young Lion in Cannes de creatieve strijd aan met studenten van over de hele wereld. 

Docente Kyra Roest, medevertegenwoordigster van Orange Lions, motiveerde onze studenten ook dit jaar zich aan te melden voor Cannes Lions 2019. 

Om in aanmerking te komen voor deze unieke kans moesten studenten een filmpje te uploaden. De makers van de best bekeken filmpjes zijn vervolgens uitgekozen om zich een week lang onder te dompelen in creativiteit, design en marketing.

Dit jaar zijn dat drie TNS-studenten: naast Sam gaan derdejaars Carmèla Prins en tweedejaars Alexander van der Pal mee naar Cannes. 
Het filmpje van Sam sprak zo erg aan dat zij als enige Nederlandse is genomineerd om mee te doen aan de Young Lions Competition, een wedstrijd van de Roger Hatchuel Academy. Ze zal intensieve workshops volgen bij de Creative Campus van Google.

BBP Media - Marketing Tribune pikte dit bijzondere feit op en schreef er een mooi artikel over. Klik hier om naar het artikel te gaan.
Dit is al de tweede keer dat er afgevaardigden van TNS op Cannes Lions zijn. Vorig jaar waren dat Milco Leyen en Dion Holla. Laatstgenoemde pres(en)teerde toen zo goed dat hij zelfs naar Google in Sillicon Valley mocht. (Dion links op de foto)
We wensen Sam, Carmèla, Alexander en Kyra veel succes en plezier in Cannes!




Dat klinkt goed!
Begint het meteen bij je te kriebelen als je dit hoort en leest? Ambieer jij ook een creatieve carrière rondom marketing en communicatie? Wil je graag alles leren over ondernemen? Meld je nu aan voor de volgende open dag en ontdek of The New School ook iets voor jou is.