Al jaren werkt TNS met docenten en professionals uit het werkveld om vakken aan te bieden van de hoogste kwaliteit op het gebied van Marketing en Communicatie. Dit heeft geresulteerd in een bijzondere samenwerking tussen NIMA en TNS.
Concreet betekent dit dat studenten bij TNS in twee jaar worden opgeleid voor de examens NIMA A in marketing én communicatie met bijbehorend diploma. Voor studenten die zich nog verder willen specialiseren in het vakgebeid marketing wordt de optie geboden om in hun derde en vierde jaar toewerken naar het examen NIMA B.
Kees Spijker, voorzitter en directeur van The New School, over de samenwerking: ‘We zijn als sterk op kwaliteit sturende kleine onderwijsinstelling blij om met NIMA te gaan samenwerken en hiermee marketinginzichten en ontwikkelingen uit de praktijk te delen en onderhouden. We geloven in een optimale en geïntegreerde samenwerking met ons hbo-onderwijs, waarbij er een continue uitwisseling ontstaat tussen TNS en NIMA in het commerciële domein, waartoe de vakgebieden marketing, communicatie en sales worden gerekend. Op die manier kunnen we onze studenten ondersteunen bij het zich optimaal voorbereiden op vervolgonderwijs of de arbeidsmarkt.’
Kirsten Andres, directeur en voorzitter van NIMA, over de samenwerking: ‘NIMA kijkt uit naar de samenwerking met een bijzondere onderwijsinstelling als hogeschool The New School, waarbij het toegevoegde waarde biedt in zowel theorie als praktijk. Door nauwe samenwerking met de docenten bieden we deze studenten extra dynamiek binnen het leerproces.’
Meer weten over NIMA? Bezoek hier de website.
Concreet betekent dit dat studenten bij TNS in twee jaar worden opgeleid voor de examens NIMA A in marketing én communicatie met bijbehorend diploma. Voor studenten die zich nog verder willen specialiseren in het vakgebeid marketing wordt de optie geboden om in hun derde en vierde jaar toewerken naar het examen NIMA B.
Kees Spijker, voorzitter en directeur van The New School, over de samenwerking: ‘We zijn als sterk op kwaliteit sturende kleine onderwijsinstelling blij om met NIMA te gaan samenwerken en hiermee marketinginzichten en ontwikkelingen uit de praktijk te delen en onderhouden. We geloven in een optimale en geïntegreerde samenwerking met ons hbo-onderwijs, waarbij er een continue uitwisseling ontstaat tussen TNS en NIMA in het commerciële domein, waartoe de vakgebieden marketing, communicatie en sales worden gerekend. Op die manier kunnen we onze studenten ondersteunen bij het zich optimaal voorbereiden op vervolgonderwijs of de arbeidsmarkt.’
Kirsten Andres, directeur en voorzitter van NIMA, over de samenwerking: ‘NIMA kijkt uit naar de samenwerking met een bijzondere onderwijsinstelling als hogeschool The New School, waarbij het toegevoegde waarde biedt in zowel theorie als praktijk. Door nauwe samenwerking met de docenten bieden we deze studenten extra dynamiek binnen het leerproces.’
Meer weten over NIMA? Bezoek hier de website.