Wat zijn jouw plannen voor komende woensdag?
Schrijf je in op thenewschool.nl/tns-talks.
Tot woensdag!
TNS TALKS | 24 mei 19.30 - 22.30
Posthoornkerk- Haarlemmerstraat 124-126, Amsterdam
Drie fantastische sprekers:
Oud-studenten Carli Jager (Springbok) en Falco Jensma (Google Ireland)
Harry Starren oud-directeur van De Baak.
Programma
19:00 Ontvangst met koffie, thee en fris
19:30 Welkom en inleiding door Kees Spijker, directeur The New School
19:45 De drie sprekers
21:15 Napraten, bijpraten en borrelen
WIe zijn die sprekers en wat zeggen ze over zichzelf?
Carli:
Zij is PR & Brand Director bij Springbok, een brand & tech bureau gevestigd in België en Nederland. Na de studie Marketing & Communicatie aan The New School, deed haar intrede in de reclamewereld op het gebied van agency PR & Branding en werkte ze voor Emerce, ADCN en TBWANEBOKO. Zij heeft een frisse kijk op de huidige tijd, die zij bestempelt als de ‘Roaring Twenties 2.0.
Falco:
Hij is in zijn derde jaar aan TNS (alweer een tijdje terug) begonnen met werken bij digital agency "Dept". Na zo'n 3 jaar werd hij benaderd door Google om aan de slag te gaan als commercieel strateeg op het EMEA hoofdkantoor van Google in Dublin. Hij is een fanatiek kitesurfer, houdt van stevige discussies en vindt alles wat met digitale innovatie te maken heeft interessant. Zijn bijdrage zal gaan over de veranderende wereld van digital marketing en hoe de rol van de digital marketeer daarin mee verandert.
Harry:
Luistert en leest, schrijft en spreekt, en als hij daarvoor betaald wordt, noemt hij dat zijn werk. Hij was oa barkeeper, toerist guide, leraar en onderzoeker. Meestentijds was hij directeur oa van de Baak, een leiderschapsintituut. Hij vindt dat tot nu toe een van de beste vergissingen.
Waar gaan ze het over hebben?
Carli:
Hoe PR jouw carrière kan lanceren.
Falco:
De veranderende wereld van digital marketing en hoe de rol van de digital marketeer daarin mee verandert.
Harry:
Zijn bijdrage bestaat uit een toelichting op deze vijf uitspraken:
(1) De goede school is een voortdurend experiment. (En dient daarin geschoold te zijn)
(2) Een experiment kan niet mislukken. Een ‘voortdurend experiment zijn’ is eenvoudig, maar allerminst gemakkelijk.
(3) Goede leerlingen maken goede leraren, en andersom. Er wordt door de school niets geleverd, maar er wordt van alles gemaakt.
(4) Een school die aan de verwachtingen voldoet, schiet tekort.
(5) De waarheid is niet leerzamer dan de leugen, en feiten zijn niet waardevoller dan fictie - maar weinig is leerzamer en waardevoller dan het onderscheid te kunnen maken.
Daarom graag jouw inschrijving op thenewschool.nl/tns-talks.
INSTA :Wat zijn jouw plannen voor woensdag?
Schrijf je in op thenewschool.nl/tns-talks.
Tot woensdag!
TNS TALKS | 24 mei 19.30 - 22.30
Posthoornkerk- Haarlemmerstraat 124-126, Amsterdam
Drie fantastische sprekers:
Oud-studenten Carli Jager (Springbok) en Falco Jensma (Google Ireland)
Harry Starren oud-directeur van De Baak.
Programma
19:00 Ontvangst met koffie, thee en fris
19:30 Welkom en inleiding door Kees Spijker, directeur The New School
19:45 De drie sprekers
21:15 Napraten, bijpraten en borrelen
WIe zijn die sprekers en wat zeggen ze over zichzelf?
Carli:
Zij is PR & Brand Director bij Springbok, een brand & tech bureau gevestigd in België en Nederland. Na de studie Marketing & Communicatie aan The New School, deed haar intrede in de reclamewereld op het gebied van agency PR & Branding en werkte ze voor Emerce, ADCN en TBWANEBOKO. Zij heeft een frisse kijk op de huidige tijd, die zij bestempelt als de ‘Roaring Twenties 2.0.
Falco:
Hij is in zijn derde jaar aan TNS (alweer een tijdje terug) begonnen met werken bij digital agency "Dept". Na zo'n 3 jaar werd hij benaderd door Google om aan de slag te gaan als commercieel strateeg op het EMEA hoofdkantoor van Google in Dublin. Hij is een fanatiek kitesurfer, houdt van stevige discussies en vindt alles wat met digitale innovatie te maken heeft interessant. Zijn bijdrage zal gaan over de veranderende wereld van digital marketing en hoe de rol van de digital marketeer daarin mee verandert.
Harry:
Luistert en leest, schrijft en spreekt, en als hij daarvoor betaald wordt, noemt hij dat zijn werk. Hij was oa barkeeper, toerist guide, leraar en onderzoeker. Meestentijds was hij directeur oa van de Baak, een leiderschapsintituut. Hij vindt dat tot nu toe een van de beste vergissingen.
Waar gaan ze het over hebben?
Carli:
Hoe PR jouw carrière kan lanceren.
Falco:
De veranderende wereld van digital marketing en hoe de rol van de digital marketeer daarin mee verandert.
Harry:
Zijn bijdrage bestaat uit een toelichting op deze vijf uitspraken:
(1) De goede school is een voortdurend experiment. (En dient daarin geschoold te zijn)
(2) Een experiment kan niet mislukken. Een ‘voortdurend experiment zijn’ is eenvoudig, maar allerminst gemakkelijk.
(3) Goede leerlingen maken goede leraren, en andersom. Er wordt door de school niets geleverd, maar er wordt van alles gemaakt.
(4) Een school die aan de verwachtingen voldoet, schiet tekort.
(5) De waarheid is niet leerzamer dan de leugen, en feiten zijn niet waardevoller dan fictie - maar weinig is leerzamer en waardevoller dan het onderscheid te kunnen maken.
Daarom graag jouw inschrijving op thenewschool.nl/tns-talks.
INSTA :Wat zijn jouw plannen voor woensdag?